poniedziałek, 2 lipca 2018

Wik na wakacjach w Brytanii

Witam

Wik jest już po operacji. Ma przedłużoną śrubę a łączenie wzmocnione jest poxipolem do metalu. Przyszlifowałam kulki i posmarowałam wazeliną, więc stawy się tymczasowo nie zapiekają.
Co do odzienia, to nie mogę się zebrać do tego garnituru... dużo łatwiej uszyć spódnicę niż chociażby spodnie. Rezultatem mojej rozkminy jest ... kilt. Teraz Wik stoi sobie na półce, tylko musi uważać na przedszkolaki. Topperka siedząca przed Wikiem dostała nowe oczy od Idy (Iduś, dzięki!!) Dobrze, że laleczka nie umie patrzeć w górę!


Umordowałam się zaprasowując te wszystkie zakładki a i tak nie wyszło jak chciałam. Gdyby nie przepaska na tors i "torebka" to Wik wyglądałby jak baba.


Do sesji pasowała mi tylko Merida. Początkowo chciałam zapoznać Wika z jakąś Bubelką, ale to inna lalkowa klasa, wyszło by troszkę dziwnie. Trudno, Buble i Wik poznają się może już za tydzień!


Merida, lekko szalona córka szkockiego króla, uczepiła się Wika i nie chciała puścić.


Buty Wika to przerobione buty Action Mana, największe jakie znalazłam, są przycięte z góry i nacięte z tyłu. Niektórzy projektanci nie boją się ubierać swoich męskich modeli w szpilki... ale ja Wikowi tego nie zrobię (może pasowały by buciki Moxie Teenz??). Już chyba jestem potępiona ... dlatego...



Fanów Travisa bardzo przepraszam. Za ciałko Marka Hunta, szkocki kilt... i Meridę również :D

16 komentarzy:

  1. Ja to w ogóle nie rozumiem, na co patrzę :) Ale nie muszę, żeby mi się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm. Kilt powinien być przed kolano lub równo z kolanem, z przodu nie ma fałd, jest prosty, dlatego chłop nie wygląda jak baba. Koniecznie dorób skarpety i daj mu choć białą koszulę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak miało być, ale się z brzucha zsunęło, spoko poprawię. A przód też miał być prosty, ale maszyna mi go pofałdowała chyba z rozmachu. Oj naoglądałam się zdjęć kiltów ... Skarpety się nie zmieszczą do tych butów, a koszulę to będę dziergać chyba ze 2 miesiące... ale postaram się dostosować do zaleceń, dzięki :D

      Usuń
    2. Mnie się bardzo podoba! Materiał fajny i ta "torebeczka" fantastyczna! Pewnie się jakoś inaczej nazywa :-)
      Moje dziewczyny też się uparły na skarpetki i za Chiny nie dało się ich wcisnąć w but, więc mają skarpetki bez stóp a "nogaweczkę" wciskam wykałaczką... do zdjęć wystarczy, choć można np doszyć gumkę pod stopę i wtedy się nie wysuwa :)))
      Gorące pozdrowienia dla Ciebie i tej super-pary na zdjęciach :-)

      Usuń
  3. Mnie tam się podoba całość. Szczególnie materiał, z którego uszyłaś kilt.
    A Wik i Merida wyglądają razem uroczo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Meridą tworzą razem bardzo ekscentryczną parę:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno tu nie zaglądałam, sprawy rodzinne na pierwszym planie! Widzę jednak, że problemy z 1/6 Chłopami dzielimy niemal identyczne! Nie mam ciałka z WorldBox. Prawie każde ciało ma jakiś feler! Połowa (Jak nie więcej!) moich facetów ma buciory od Action Manów i jest ok :) Trzeba sprawdzić te od Moxie Teenz jak napisałaś! Bardzo lubię Twoje kreacje męskich lalków, takie wyraziste charaktery :) Grunt żeby zabawa była! Kilt i opaska super haha (że też ja na to nie wpadłam, żeby mieć szkota do striptizu!) - ta kieszonka słodka! Przydałaby się duda do grania hahahhahaha :) Ivan ma ciekawe butki! Pozdrawiamy ze Strefy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tam :) Pierwsze koty za płoty :)
    Następna kreacja będzie lepsza i lepsza i najlepsza :D
    Całkiem nieźle razem wyglądają, w końcu te same klimaty :P
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda wspaniale i zdecydowanie widać, że to kilt a nie spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądają razem. Facet w spódnicy zawsze rządzi i nie wygląda jak baba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ha, ja też bym nie puściła
    jakbym się dorwała do Wika!

    OdpowiedzUsuń
  10. a propos panów XXL -
    okazało się, że 3 faciów
    od Matella, na których wprost
    zachorowałam - to właśnie XXL,
    co dodaje Im męskości i seksapilu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wik wygląda bardzo męsk i:-). Organ ten wygląda tak dobrze, z głowy, Świetne połączenie! Uwielbiam kilt!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sorry for the strange translation, I mean to say that I like Wik very much ;-D

    OdpowiedzUsuń