niedziela, 19 listopada 2017

Marie, Mendy & Clown

Coś mi ubyło chęci i systematyczności do blogowania, ale też zmniejszyły się chęci pozyskiwania nowych lalek. Na dzisiejszych 4 zdjęciach (zaraz potem padła mi bateria w aparacie) chciałam przedstawić Pippę Marie w nowym ubranku, moją "nową" Pippę Mandy oraz ... powiedzmy nadwornego błazna, który marnie skończył, stoczył się ale został przeze mnie wykupiony z rąk handlarzy wszelakim towarem.


Marie jest moją ulubioną laleczką, ma na sobie niebieski dzianinowy sweterek, którego wbrew zamierzeniom tył został przodem. Getry i staniczek uszyłam jak zwykle z mikroskopijnej próbki ciekawego, rozciągliwego i niesnującego się materiału.


Mandy ma na sobie płaszczyk z bardzo delikatnej koziej wełenki. Pod spodem szyfonowa sukienka, której krój mi nie do końca wyszedł. Jednak machnęłam ręką, niech będzie. Pierwsza wersja płaszczyka, na którą straciłam 3 godziny, nie miała tyle szczęścia i wylądowała w koszu z prędkością światła.


 Historia Błazna jest fajna. Zauważyłam go na stercie innych plastikowych zabawek na giełdzie samochodowej. Dawnooo temu, kiedy jeszcze było ciepło. Pomyślałam sobie, że więcej jak złotówkę to nie dam.
Osoby w dialogu: S-sprzedawczyni, M-ja:
M: To ile za tego klauna?
S: 5zł ale jak dla pani to 4zł.
M: Dam 1zł
S: Ale my też musimy zarobić, nie możemy sprzedawać po kosztach... 3zł
M: ale on taki brudny, ma klej na głowie, podarte ubranko, brak mu jednego dzwoneczka przy bucie...
S: niech będzie 2zł ...
M: a to nie (odkładam klauna z powrotem do koszyka)
S: No dobra, niech będzie 1zł

Kupiłam.
Wyprałam. Klej z głowy ściągnęłam.

Teraz siedzi w widocznym miejscu i straszy rodzinę, bo każdy poza mną twierdzi, że jest brzydki.


End.

8 komentarzy:

  1. No, negocjować ceny to Ty potrafisz😉
    Panienki śliczne, a ubranka super.
    Clown ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pippy cudne, a klownów nie cierpię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze panienki, że też się nic a nic
    nie bały jegomościa o takiej facjacie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wesoły klaunik :) i sympatyczne panienki ! pozdrowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, ten claun jest niesamowity, trochę niepokojący, trochę zabawny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ładny to on nie jest, a trafiło mu się jak ślepej kurze ;) ogólnie mam alergię na klaunów, a ostatnio musiałam jednego rysować ;)))
    No dziewczynki kochane są, wiem bo macałam :D Ten płaszczyk to drugi już? :]

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też jakbym ochłonęła w kwestii zakupów lalkowych... Ale to chyba normalne... Człowiek się nasycił to z czasem coraz mniej go zadziwia i coraz mniej pragnie, bo już wiele zdazył poznać. :-) Laleczki ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woooh Ty to masz nerwy :) Ja bym od razu dała te 4 złote i uciekała, żeby mnie Sprzedawca nie dogonił i stwierdził, że zmienił zdanie :) Piękny Ci on! Nadawałby się na przerobienie na Slendermana :) No tak, moja wyobraźnia poszła w ruch :)

    OdpowiedzUsuń