piątek, 6 grudnia 2019

Dr Ice

Dr Ice (tak go nazwałam) przybył do mnie jakiś czas temu. To mój łup z dnia singla na "Ali". Wypatrywałam za tą główką już pół roku na różnych serwisach, ale zdecydowałam się dopiero, kiedy cena była bardziej przyziemna.


Główka ta jest wzorowana na postaci z I części Iron Man'a, w której przeciwnikiem Iron Mana jest Obadiah Stane grany przez Jeff'a Bridges'a. A ja lubię nietuzinkowe, brodate głowy :D Co ciekawe (i oczywiste) - jak wpisujemy w wyszukiwarkę Obadiah Stane head, to główki są 2x droższe niż jak się wpisze "bald beard head" (łysa głowa z brodą) !


U mnie Obadiah jest pozytywną postacią o skupionym spojrzeniu.


Dr Ice składa się z główki i ciałka MX02-B. Ciałko miało mieć dodatkowe ręce, uda i długą szyję. Widoczna długa szyja jest pożyczona z innego ciałka, bo sprzedawca zapomniał!! dopakować mi reszty ciałka, ech. Ale po kontakcie słowno-obrazkowym wysłał mi długą szyję i teraz znowu czekam na paczkę :)







9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie wygląda, choć wolę facetów odwrotnie owłosionych ;) Ten nawet łysy przy wymoczkowatych Kenach wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję łupu -
    w przyszłym roku
    też poszaleję na
    Dzień Singla :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki trochę tatusiowaty :P ale całkiem sympatyczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm, nie trafił do mnie, niestety, swym wyglądem, trochę mnie przeraża i zdecydowanie jestem przeciwniczką męskich bród.Lalusiowate Keny to tez nie jest to co mi odpowiada. Raczej nie ma w świecie lalek barbiowych apetycznych plastikowych facetów....

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutnie fantastyczny nabytek :) Gratuluję! Za namową pewnego blogowicza nabyłam maszynę do szycia i będę prawdopodobnie próbowała szyć coś dla cudzych męskich lalków... Już mam nawet pierwsze zlecenie. Jakby co... Polecam się :) Nie chodzi mi o zarabianie na tym. Absolutnie nie! Po prostu chciałabym ubierać takich faciopków wedle upodobań właścicielek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycję, na pewno przemyślę temat :) ja też mam maszynę i coś tam szyję, tym bardziej że pracuję w sklepie z tkaninami więc mam z czego :D ale takich fantastycznych bluz i bojówek jak Twoje to nie umiem, więc jak tylko trafi mi się typ potrzebujący, to będę się zgłaszać :) :) :)

      Usuń
  6. Ten mega-męski mężczyzna superowo wygląda w tej koszuli w kropki! No po prostu bombowo!
    Ps. Żeby zapomnieć o szyi... ech!

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak! Lubię takich facetów. Wspaniały nabytek!

    OdpowiedzUsuń