wtorek, 7 września 2021

Wkacyjne Spotkanie :)

 Ale ten czas leci... ale wreszcie znalazł chwilkę, żeby się zatrzymać :D Wrzucam zatem fotki ze spotkania lalkowego z Marzenką i Idą, które odbyło się w Świątnikach Górnych koło Krakowa .... 16 lipca :D

Ale co tam, nasze lalki i my dobrze się bawiłyśmy, jest co wspominać :) Ja nie z tych, co dużo gadają, więc zapraszam na spam zdjęciowy ... chociaż to zdjęć w sumie też za dużo nie robię ...





Midge na ciałku Skipper powędrowała do Idy, Ida się zaopiekuje jej pęknięciem głowy załatanym pomarańczową nitką ... a w zamian klonik Rickiego odzyska trochę farby na włosach :D

Poniżej moja Fritka z dżentelmenem Marzenki, przez momencik mogli poczytać sobie w myślach :)




A tu Fritka z drugim facecikiem Marzenki. Fritka dostała od Marzenki superaśny kapelusik "hand made" idealnie pasujący do jej koloru włosów :)



A tu już mała sesyjka u mnie, w plenerze, testowałyśmy kapelusik na słonku ... Fritka mogła się polansować na ściance z trawy :D




A potem przyszła do mnie jakaś monotonia. Na giełdzie nic dla mnie nie było (poza preclami). Przez pandemię mój ulubiony sprzedawca nie może jeździć po towar do Holandii ... a poza tym zrobiło się jakoś tak wszędzie daleko, zapiernicz w pracy zabrał mi sporo czasu i siły. .. 
ale nie marudzę więcej
bo DZISIAJ
PRZYJECHAŁA ONA!
:D

I nie chodzi mi o tą blondynę po prawej, tą Starr od Jakks Pacific przywlokłam z giełdy jakiś czas temu ... Chodzi o tą brunetkę z ciemną karnacją z lewej! Tutaj można sobie wybrać określenia, bo się nie znam:

Pamela Love, Ocean Toys, Simba, Padget Brothers, Little Susana, indianka vintage ... więcej  szczegółów w następnym poście :) Może ktoś pomoże, może jakiś katalog ma ... bo na razie wiem tylko że były a teraz mam SWÓJ egzemlarz :D Ale się cieszę...



5 komentarzy:

  1. Podziwiałam. Super spotkanie i cudne lale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Madziu za wspaniałe spotkanie. Mam nadzieję, że za rok też się uda.
    A ta ciemnowłosa panieneczka jest śliczniutka. Zresztą, wszystkie trzy są przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością spotkanie było udane :-) Może i ja się kiedyś na jakieś załapię. A brunetka laleczka śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ dużo tego lalkowego dobra na jednym spotkanku! Co jedna lala to ładniejsza! Gratuluję zdobycia Twojej wymarzonej ciemnowłosej dziewuszki :))) Jest niezwykle sympatyczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. szał ciał!!!
    faceci Marzenki powalaja!!!

    OdpowiedzUsuń