niedziela, 15 kwietnia 2018

Barbie & Lee

Witam w ten piękny wiosenny dzień! Aż chce się wyjść i robić zdjęcia, czemukolwiek...... Dzisiaj wreszcie odkopałam Lee, tzn wyprowadziłam go za fraki na spacer. Zabraliśmy też ze sobą jedyną blond-Barbarkę mojej kolekcji.

Lee: " Co z tego że starsza ok 50 lat, ale dobrze się trzyma :)"


Barbie zabrałam, bo zebrało mi się na wspomnienia. Obiekt moich westchnień lat dzieciństwa. Tak bardzo niedostępna kiedyś, tak bardzo pospolita dzisiaj.



Mieliśmy towarzystwo ...










Natomiast wczoraj ... to był dzień. Moje dziecko cieszyło się z klocków, ja cieszyłam się z umytego wreszcie auta a Ida cieszyła się z .... ze swojego prezentu imieninowego:) Kolejny Jej post powinien zaczynać się "Ale za złotówkę? :D" Bo pytanie to wczoraj pojawiło się ok. 10 razy :D
A zaczęło się od tego zdjęcia, nie była pewna, czy brać :D
Wszystkiego najlepszego jeszcze raz!

11 komentarzy:

  1. A ja w piątek brałam jedną pannicę za 7 zł na moim targu! Wiosenne okazje pełną gębą :) Nie wiem jak Ci to przekazać, ale Lee... na boku kombinuje z moimi Chińczykami :( Widać, że jest miły i ułożony życiowo, ale może lepiej miej go bardziej na oku czy coś... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi go złapać, tak coś czułam .... a myślałam, że ten kolorowy ryż, co go zbieram z trawnika, to rybki tylko jedzą ....

      Usuń
  2. Ja bym nie pytała...
    Super słoneczna i wiosenna sesja. Basia i Lee ładnie razem wyglądają...
    A Lee powodzenie ma u Twoich dziewczyn, że ho ho! Poprzednim razem brunetka, teraz blondynka...

    OdpowiedzUsuń
  3. Lee to niezły numerant!!!
    fleurkę i za dychę bym w
    locie łapała - choć nie
    dla się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fleurkę za złotówkę?, a Sowa na to: nie możliwe! Ja bym łapała i za dwie dychy. I tak Fleurka zdominowała post poświęcony Barbie :) Przebiła nawet kota, a piękny jest, bestia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi hi, małe sprostowanie, Ida nie wiedziała czy brać bo z opisów Magdy przez telefon nie miała pewności o kim mowa, a zdjęcia wysłane smsem jak na złość nie chciały się załadować. Ale jak już się załadowały, to Ida jeszcze w szoku będąc zadzwoniła do Magdy, że brać!!! A zdanie "Ale za złotówkę?!" padło zdecydowanie więcej razy niż 10 :D Do tej pory Ida nie może ochłonąć. Magda do specjalista od zadań specjalnych i niemożliwych :D

    Sesja Lee z Barbinką prześliczna :) Do twarzy im z magnolią, a Kota cudnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ja się nie znam w tym temacie kompletnie. Tak głupio, że wszyscy rozpoznają od razu, a mnie nawet nie ruszyło, jeno coś tam niemrawo świtało .... że może klonik? :D Dobrze, że ten trzeci mms dotarł :D

      Usuń
    2. Masz prawo nie być w temacie, ważne że świtało ;) Dopóki Ciebie nie poznałam też nie miałam zielonego pojęcia o istnieniu Pamelek, Pipp i Dawnów :)) :-*

      Usuń
  6. Fajny ten Bruce Lee. Jakiej to firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, chyba Zy Toys :) Teraz już go na ebayu nie widzę, ale to nie jest Bruce Lee, był pod nazwą Ghost Ninja aktora Lee Byung Hun

      Usuń