czwartek, 15 sierpnia 2024

Doll meet 2024 = moje pierwsze tak duże spotkanie lalkowe!

Hejo:)

Zmobilizowałam się :) Nareszcie wrzucam "kilka" moich zdjęć z owego tegorocznego, przefantastycznego spotkania lalkowego w Krakowie organizowanego przez Marzenkę :) A że nie mam za grosz talentu do pisania, to tylko polecam pozostałe relacje Koleżanek, szczególnie Gosi :)

W muzeum towarzyszyła mi Pamelka:







Tak, było co oglądać... :D


Zdjęcie z "barbiami" pstryknęła sobie również moja zdobycz giełdowa z tego dnia, Pippi:


Był tam też mój nowy nabytek z Ali, milusia minifigurka. Na razie bez oczu, ale mam nadzieję, że Ida coś na to poradzi :D

W sklepiku zobaczyłam taką oto azjatkę, a oczy świeciły mi się do niej szczególnie jasno :D



Po zwiedzeniu muzeum poszłyśmy do pizzerii, gdzie obsługa bardzo pomogła nam się rozgościć :D Tyle cudowności znalazło się na tym stole! Miałam okazję pooglądać z bliska TE legendarne lalki, które do tej pory widziałam na zdjęciach TYCH Legendarnych, super-kreatywnych Koleżanek beztrosko blogujących sobie w sieci :D Bardzo WAM dziękuję za to spotkanie! Marzenko, Tobie szczególnie, bo odważyłaś się je zorganizować, zebrać nas i sobie poprzedstawiać :D Ściskam za to!!





Razem z Pippi pogilałyśmy Bobroka :D Fajnie było .. :) 

Mam nadzieję, że będę się mogła jeszcze z Wami spotkać, może za rok :)

A poniżej mój skład, który mógł się zapoznać z innymi plastikowymi cudnościami :) Moje lalki uwielbiają zawiązywać znajomości z innymi lalkami .. czasami mam wrażenie, że przybywają do mnie, żeby zyskać swoje 5 minut w sieci :D Te bardziej światowe włóczą się ze mną :)

 Od lewej, górny rząd: Juku Couture Audrina, ~1957 Vogue Jill, Amaya, J-doll Maroseica. Dolny rząd: Pamelka, Topper Dawn (Longlocks) i T86-ST :)

1 komentarz:

  1. To było również moje pierwsze tak duże spotkanie lalkowe! 🙈 I bardzo, bardzo się cieszę, że Cię poznałam, a zawdzięczamy to oczywiście kochanej naszej ❤️Marzenie❤️. Ten dzień był jak piękny sen, zapamiętam go na zawsze... I liczę na to, że jeszcze kiedyś uda się znów spotkać! ❤️

    OdpowiedzUsuń