niedziela, 4 listopada 2018

Bobby Super Love

Zacznę od tego, że tak mi się bardzo nie chciało wstawać bladym świtem w ten weekend. Zdanie "pewnie i tak nie będzie dużo ludzi" wracało mi w myślach parokrotnie. W końcu w nocy trochę popadało a ranek zapowiadał się mgliście. Temperatura powyżej 10 stopni jednak mnie zmobilizowała. A teraz przedstawiam łup z minionej weekendowej giełdy.

Obok figurki św.Antoniego, wśród rupieci czekał na mnie ten oto uroczy chłopek:


Prezentuje się razem z moją ulubienicą, Pamelką. Miałam już jednego Bobby'ego ale ten jest wyjątkowo super artykułowany. Nie rozbierałam go do zdjęć, bo niestety nagi nie jest zbyt atrakcyjny. Zresztą zdążyła go już rozebrać Shi4 na swoim blogu :)







Ale się cieszę, że w ten weekend pokonałam lenia :D


A następnym razem przedstawię małego potworka, którego znalazłam na tej samej giełdzie, w dokładnie tej pozycji. Przy okazji wspomnę, jak zepsuć, próbując ratować, vintydżową laleczkę.


Jestem w niej zakochana! :D Czy ktoś zgadnie kto to? Ida już wie :D

8 komentarzy:

  1. Bobby jest świetny, no i ten dresik ;) Co do ostatniego zdjęcia, to moja skleroza nie może sobie przypomnieć, ale już gdzieś to d**sko widziałam. Ja z giełdy przywlokłam następny horror. Maria Antonina zaprezentuje się wkrótce na blogu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzenie po giełdach wciąga zupełnie jak chodzenie po bagnach :D Z chęcią zobaczę Twoją nową znajdę :D

      Usuń
  2. dobrze, że pokonałaś lenia!!!
    a gołodupiec podejrzewam, ma
    dość upiorny szeroki uśmiech?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie :D Raczej mały słodki uśmieszek, taki delikatny jak na swoją serię. Podpowiem, że wielkość zbliżona do Pamelkowej, 6 i 1/4 cala :D

      Usuń
  3. Chłopek naprawdę rewelacyjny! Dobrze, że mimo lenia poszłaś na giełdę :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lalek superowy!
    A to malutkie cudeńko to kiedy pokażesz ? Nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  5. No piękna z nich para, ona ma łepek jak dyńka a on wielką łapę i stopę ;) Z twarzy przypomina mi mojego dawnego byłego ;))
    Co do dupinki, wiem ale nie powiem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam w dzieciństwie Pamelkę dokładnie w tej sukience. Była blondynką.

    OdpowiedzUsuń