wtorek, 19 maja 2020

Dorotka MEGO i Aguilar

Dzisiaj przedstawiam Wam uroczą Dorotkę firmy Mego oraz Aguilar'a, zabójcę z jednej z tych krwawych gier ... Dorotka i Aguilar, czy to się w ogóle da powiązać tematycznie? ... Są podobnego wzrostu ... no, prawie :)


W ogródku zakwitła mi glicynia, która przepięknie wygląda i bardzo intensywnie pachnie (niekoniecznie przyjemnie, trochę "dymnie"). Dlatego sesja dzisiaj wypadła mi wśród jej zjawiskowych kwiatów.


Ta Dorotka , jako cześć serii "Czarnoksiężnika z Krainy Oz" była produkowana przez firmę MEGO przez około 2 lata: chyba 1975-1976. Oglądałam różne lalkowe Dorotki. Ta laleczka najbardziej przypomina Judy Garland, która zagrała Dorotkę w 1939r.


Tak..., ale ....ach ten Aguilar...upolowany na giełdzie ale wciąż dostępny w sprzedaży. Mojemu brakuje ekwipunku. Od tego samego sprzedawcy zgarnęłam różne inne bronie, niestety nic szczególnie Aguilarowi nie pasuje :/


Aguilar, bohater gry jak i fimu Assassin's Creed, z założenia nie mógł posiadać miecza, dlatego do jego broni należały sztylety i łuk. Na szczęście przepiękne buty są przymocowane na stałe.





Fantastyczna jest figurka Aguilara od firmy Dam Toys, wpatrywałam się w jej zdjęcia przez ładnych parę godzin. Ale oprócz zabójczej ceny (zbieram na naszego Wiedźmina, którego jeszcze nie wyprodukowali, więc nie przepuszczę znacznej części pensji na zagranicznego assassyna) zauważyłam w tamtej figurce zeza...i czar prysł. A wracając do Dorotki, to jeszcze kilka zdjęć:


Dorotka też zgubiła swój ekwipunek: żółty koszyczek, czarnego psa, białe skarpetki i oryginalne czerwone buciki. W prezentowanych zamiennych bucikach będzie stać tyle, ile wystarczy do zrobienia jej zdjęcia przy bezwietrznej pogodzie :)







5 komentarzy:

  1. Dorotka rzuciła na mnie urok!!!
    asasyn z zabojczym urokiem też ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalki z trzech różnych bajek, ale podoba mi się to zestawienie :-)
    Dorotka urocza a i figurka mnie mocno zainteresowała ze względu na świetne, realistyczne szczegóły :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotka jak stokrotka, śliczna, urocza...
    Aguilar, czy jak mu tam, wykonany solidnie, ze szczegółami. Fajny!

    OdpowiedzUsuń