niedziela, 12 lipca 2020

LOL, mam Lol'e

Dzisiaj króciutko o malutkich.
Dwa tygodnie temu byliśmy z Synkiem w Sandomierzu. Mają tam w soboty fajną giełdę, niestety upolowaliśmy tylko packi na muchy :D za to w galerii nieopodal trafiliśmy na promocję chłopców LOL. Nam dostał się chłopczyk w podkoszulku w paski. Drugiego z włosami kupiłam tydzień potem, bo okazało się, że chłopcy mają męskie atrybuty, co przy tak małym rozmiarze jest przesłodkie :D tym sposobem mamy po jednym Lol'u.

Lol Boys seria 1 Sunny
i Lol Hairgoals Seria 2 Tough Guy



Były 2 tygodnie zabawy. Teraz mamy fazę na figurki z serii Fortnite. Jestem zaskoczona ich dobrą jakością wykonania. Poniżej Toxic Trooper na koniku Schleich.


Faza na Fortnite dopiero się zaczyna... :D

14 komentarzy:

  1. Chłopcy LOL bardzo fajni i uroczy.
    Całuję, Madziu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne chłopaki :)
    Ja mam kilka dziewczynek, ale takim chłopcem z promocji to bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie sobie odpuściłam, jak na takie maleństwa są za drogie. Poczekam aż się opatrzą i wtedy może jedną albo dwie do kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do figurek Fortnite wzdycham od dawna, ale kurde te ich ceny... :) Gratuluję Toxic Troopera :) Bohaterowie z tej gry mają cudne kostiumy, chodzi mi po głowie taki pomysł, żeby swoim "golasom" wszelkiej maści uszyć właśnie takie kostiumy a'la maskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. maluchy świetne - a niespodzianka
    z atrybutami mocno intrygująca!!!

    toksyczny jeździec mocno śliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odważyłam się ściągnąć chłopczykom ubranek, ale zdjęcia w sieci są a oni wszyscy pod spodem tacy sami :D

      Usuń
  6. A ja kupiłam czapkę z Overwatcha. I lampę... Figurki też, niestety mają. I Lego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, Lego to wiem, Overwatcha nie kojarzę, ale Lego z tej serii tak! I miałam ochotę na takiego jednego chomika ... ale Synek niestety nie, więc odpuściłam :D

      Usuń
    2. Wrecking Ball :) nie umiem dziadem grać, ale Lego fajne!!!

      Usuń