niedziela, 8 marca 2015

Triple H z WWE i Spock ze Star Treka - łupy z SH

A więc moje dziecię też będzie się bawiło lalkami. Dbam tylko o to, by miał przynajmniej tyle samo postaci żeńskich, co męskich. O masie samochodzików nie wspominając, ale one psują się trochę szybciej ..

Obie figurki są małe, porównywalne wielkością do małej Pameli Love, dlatego mieli dziś wspólną sesję.
 Triple H (w czerwonych spodniach), czyli Hunter Hearst Hemsley, amerykański zawodowy zapaśnik widowiskowo naparzający się z innymi podobnymi sobie zapaśnikami, jeden z niewielu długowłosych bohaterów WWE. Figurka ma ok. 18cm (trochę ponad 7 cali), a na stopie sygnaturę (C) 2003 JAKKS Pacific Inc.
 Po prawej stronie Spock, członek załogi (pierwszy oficer) statku USS Enterprise NCC-1701 z serialu Star Trek. Uwielbiałam ten serial! Figurka ma 15,4cm (6 cali) wysokości a na stopie sygnaturę: TM CBS & 2009 .... Playmates Toys.
 Obie figurki mają fajną artykulację. Spockowi dodatkowo ściąga się gumową koszulkę.
 Triple H ma ubytki farby na srebrnych butach. A na lewym udzie dowód bezmyślności pań w sklepie - cenę namaziały czarnym permanentnym pisakiem. To jeszcze nic w porównaniu do porcelanowej laleczki, której cenę namalowały, o zgrozo, na policzku!

 Obie figurki mają ubytki farby na twarzyczkach. Niestety bardziej widoczna jest czarna plama na nosie Spocka.


 Realizm, którym cechuje się ten "Lala-men" jest całkiem ... fajny(?) :)




Z figurek marzy mi się bardzo Rikku z gry Final Fantasy X, z podobną artykulacją i podobnej wielkości, ale ceny na razie są dla mnie nieosiągalne. Z męskich figurek chętnie przygarnęłabym jeszcze kapitana Jean Luca Picarda (Star Trek) i Dweyn'a Johnsona (The Rock, WWE) :D

Tymczasem Opatrzność mnie wysłuchała i znalazłam sobie pracę :) Może tylko tymczasowo, ale na pewno na nadmiar czasu narzekać nie będę. Może uda mi się kiedyś pokazać jakie to teraz świnki i krowy z gliny modeluję na cudne, porcelanowe skarbonki :)

1 komentarz:

  1. długowłosy lalek skojarzył mi się z Piaskowym Ludkiem...

    OdpowiedzUsuń