wtorek, 29 czerwca 2021

Barbioklony, petroklony...

Giełda staje się dla mnie coraz bardziej odległa. Pracę mam bliżej domu ale poświęcam jej bardzo dużo czasu, przez co sił na wyjazdy brak. Ale też po przeniesieniu moja giełda stała się jakby mniejsza, bardziej kamienista i mniej sympatyczna. Dzisiaj przedstawiam łupy z trzech pomniejszych wypadów. Trzy klony i jedna barbioszka po przejściach.. .


Kira ma bardzo ekstrawagandzką fryzurę. Kira, a raczej Dana z serii Barbie and the Rockers z 86/87', ma na sobie fantastyczny kubraczek od Barbie Sea Holiday z 1990r.


Poniżej pierwszy wydmuszkowy klon bez jakiejkolwiek sygnaturki. głowa obraca się tylko dookoła. Ubrałam ją w oryginalną jeansową sukienkę od Barbie z 1990r.




A tutaj dwa inne klony, główki z sygnaturką HONG KONG mają osadzone na szyjach zakończonych kulką, przez co można je pozowac na boki. Blondynka ma oryginalną sukienkę Petry, z 1965 roku, seria "Roma". Ubranka brunetki nie udało mi się zidentyfikować, ale na jakimś zdjęciu widziałam, że oryginalnie do kompletu był jeszcze kapelusik i parasolka.


Uwielbiam ich wyłupiaste oczka :)

7 komentarzy:

  1. Łał! Takimi petroklonikami to bym nie pogardziła. Z której giełdy one? Ja ostatnio odpuściłam Pruszcz i byłam w Kwidzynie. Przytargałam jedną Hasbro z Następców, trochę Sylwanianów z mebelkami. Za bardzo malutkie pieniążki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) One z tej krakowskiej giełdy samochodowej co zawsze :D Przesunęli ją około 500 metrów, teraz jest bliżej przystanku autobusowego, ale plac ma mniejszy, ciaśniej jest i podłoże wysypali grubym żwirem, źle się chodzi. Twoich łupów gratuluję, człowiek odżywa, jak coś mu się upolować, tak się mu radośniej robi więc cieszę się też Twoim szczęściem :)

      Usuń
  2. Wszystkie lalki są cudowne! takie łupy kocham! Trafiły się Tobie naprawdę fajne zdobycze! Petrokloniki <3 A i Kira śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedna Kira, wpadła pod nożyczki :( Ale i tak gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze, świetne zdobycze. Ty to masz szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, giełda może mniejsza ale wciąż dostarcza ciekawe łupy. Trzymam kciuki za kolejne pooszukiwania skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wy to macie farta! U nas w pobliżu ani jednej giełdy z takimi perełkami! W SH same pluszaki...
    Fantastyczne te Twoje zdobycze :))) Uwielbiam laleczki w krótkich fryzurkach :)))

    OdpowiedzUsuń